Je hoort en ziet het tegenwoordig steeds vaker. Mensen kijken in de winkel naar verschillende producten om het vervolgens online te bestellen. Hier hebben bijvoorbeeld sportzaken mee te maken. Het passen van schoenen gebeurt in het filiaal zelf. Het daadwerkelijk bestellen gebeurt op internet. Dat komt omdat de prijzen online lager liggen dan in de traditionele shops. En dat is logisch. Het runnen van een mooie winkel kost meer geld dan het in standhouden van een loods op een afgelegen industrieterrein.

Lagere tarieven
Het voordeel van shortlease is, is dat je alles online kan regelen. Het is niet alleen handig, snel en altijd bereikbaar. De tarieven liggen gemiddeld genomen ook lager. Voor veel ondernemers betekent tijd verlies geld verlies. Het is daarom een groot voordeel dat alles via het web geregeld kan worden.

 

Shortleasepakketten
Als ZZP’er wil je het beste uit je deals met klanten halen. Er is dan niets beter dan het shortleasen van een auto die er mooi uit ziet maar bovenal goed rijdt. Online kan je de auto selecteren, de gewenste leaseperiode aangeven plus een verzekering of andere extra opnemen in het pakket. Door dit online te regelen ben je goedkoper uit dan bij een dealer. Echter lijdt de kwaliteit er niet onder.
Met short lease is het namelijk mogelijk om een auto door een chauffeur bij u voor de deur te laten parkeren. Daarnaast kan je de auto op bijna iedere gewenste plek achterlaten. De auto wordt aldaar weer opgehaald. Kortom, online tarieven zijn liggen relatief lager. Echter lijdt de kwaliteit er niet onder.

Regel het online

Als je in traditionele winkels kleding past en dit vervolgens online besteld doe je winkeliers de das om. Echter ligt het bij short lease anders. Daar is het min of meer logisch alles online te regelen. Voor ondernemers (en zeker ZZP’ers) zou het gek zijn eerst naar een dealer te gaan om vervolgens een auto online te leasen. De ‘brick’ hoeft niet bezocht te worden. Meteen online regelen en de ritjes kunnen gereden worden. Dat is de kracht van het World Wide Web. Dat is de kracht van internet anno 2018.